Gratis autocheck voor leden Wielerclub Mill!

Veilig op weg in het nieuwe seizoen? Doe dan de autocheck op donderdag 10 september op Sportpark Mill!

Op initiatief van Vloet Autocenter Mill en BOVAG organiseert Wielerclub Mill een autocheck op Sportpark Mill. Van 17.00 uur tot 21.00 uur kun je als lid van Wielerclub Mill gratis je auto laten controleren door de monteurs van Vloet Autocenter Mill. Zij lopen de auto na op een aantal vooraf vastgestelde punten en voeren waar mogelijk ter plaatse kleine reparaties uit.

Alle leden en supporters van Wielerclub Mill die deelnemen aan de autocheck krijgen een formulier mee dat de hele maand september recht geeft op 21% korting op een gratis aanvullende veiligheidscheck bij Vloet Autocenter Mill.

Laat deze kans niet schieten en kom donderdag 10 september met je auto naar Sportpark Mill, zodat je het nieuwe seizoen met een veilige auto op weg gaat. We zien uit naar jullie komst!

Autocheck