Veldtoertocht Mill op 10 januari 2016

Zondag 10 januari organiseert Wielerclub Mill een veldtoertocht in Mill. De route van ca. 38 of 50 kilometer gaat door de Kuilen en Molenheidse bossen. mountainbikeDe route kan met zowel mountainbike- als crossfiets gereden worden. De route loopt over (on)verharde paden en wegen. De routes zijn in overleg met Natuurmonumenten, Brabants Landschap en Staatsbosbeheer uitgezet.

Inschrijven kan bij grandcafé ‘t Lagerhuis, Beerseweg 9 in Mill, tussen 09.00 uur en 10.00 uur. Het inschrijfgeld bedraagt € 4,50. NTFU en KNWU leden ontvangen € 1,00 korting.

Scan & Go mogelijk voor snelle inschrijving

Als de tocht wegens de weersomstandigheden niet door kan gaan kunt U dit lezen op http://www.ntfu.nl/.

Bel voor meer informatie met René Teunesen (06 – 10 43 27 78) na 18.00 uur.

De vorig jaar vernieuwde route gaat door de natuurgebieden de Molenheide, de Langenboomse bossen en de Laarakker. De oude spoorlijn en het defensiekanaal worden gebruikt als overbrugging. Voor de liefhebber zijn er weer enkele Strava segmenten onderweg om tijden te vergelijken met eerdere jaren of met anderen.stravalogo

Route 38 km (rood) en 50 km (zwart)