Addis Adventure

addis

Addis Adventure

Van 14 t/m 22 februari 2014 zal een groep  fietsliefhebbers uit het Land van Cuijk de omgeving van Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië, gaan verkennen op de mountainbike. De stad ligt op 2300 m hoogte en daarbuiten liggen pieken van 3200 m op bereikbare afstand. We kunnen rekenen op heerlijke fietstemperaturen tussen 20 en 25 graden Celsius. Wel wordt het factor 50 smeren zo dicht bij de evenaar.

Het team: Arnold, Bas, Ferdi, Henk, Patrick, Paul en Walter. Foto’s in onze nieuwe sponsor outfit van Thijs Hendriks Tweewielers zijn hier te vinden.

Meest recente berichten

Fietsen in Corona-tijd

Fietsen is gezond. Lekker in de buitenlucht kilometers maken, hart en longen laten werken en tot rust komen. Liefst gezellig met de club een met een groepje want het sociale contact is voor al onze leden een belangrijk onderdeel van de hobby.

Helaas moeten we geduld hebben tot de regels het weer toelaten om samen op pad te gaan. Als club volgen we uiteraard de regels zoals gesteld door de overheid en de uitleg die de NTFU er aan geeft.

Zodra het weer geaccepteerd wordt zullen wij samen onze rondjes gaan fietsen en activiteiten plannen.

1. Brabantse Strade Bianche 2019 813 reacties
  2. Brabantse Strade Bianche 2016 7 reacties